Poniedziałek po Orkiestrze


Nieznane historie J. Owsiaka
22-final-wosp_17912954

JaroSławek

Poniedziałki zazwyczaj są po… samopoczucie zazwyczaj jest wtedy bardzo wskazujące na po…

A ja chcę napisać, że bardzo się cieszę i jestem zadowolony, że wczoraj była zbierana kasa na ratowanie noworodków. Chciałbym by było trochę ponad sześćset decyzji rocznie więcej w kierunku ratowania tego malutkiego życia. I wcale nie mam żalu, że z każdej zety pójdzie na pomoc pięćdziesiąt trzy grosze. Biorąc pod uwagę, że będzie podział i część z tych środków będzie przeznaczone na godną starość, też jestem zadowolony. Fajnie.

Ale jest też to:

To jest element naszej rzeczywistości, którego nie wolno pomijać. I nie wolno usprawiedliwiać. Trzeba o nim wiedzieć. Nie chcę by rzucano kamieniami, oblewano brunatnymi substancjami, czy wyklinano w czambuł. W moim życiu prawda przynosiła mi trudności. I tutaj też mam trudność. Bo wcale nie chcę żyć w świecie, który może i jest trochę zły, ale przecież jest i dobry. Chcę żyć w świecie, który dąży…

View original post 9 słów więcej

Skomentuj

